11/30/2015

AÖF Sifre alma ve sifre degistirme islemleri

Açıköğretim Fakültesinde şifre alma ve şifre değiştirme işlemleri nasıl yapılır? Şifremi unuttum ne yapmam gerekiyor??







Açıköğretim Fakültesine büroya gidip kayıt işlemlerinizi tamamladıktan sonra size TC NO ile kullanacağınız bir şifre vereceklerdir.Yani artık öğrenci no TC numaranız şifreniz ise sizin belirlediğiniz bir şifre olacak.Bu şifreyi mezun olana kadar kullanacaksınız bu yüzden önemlidir.Geçici şifreyi Aöf bürosundan aldıktan sonra kendiniz Açıköğretim fakültesi sayfasına girerek daimi şifrenizi alacaksınız.Şifrenizi aşağıdaki linkten değiştirip daimi şifrenizi alabilirsiniz.



Geçici şifrenizi bir ay içinde değiştirmeniz gereklidir eğer değiştirmezseniz şifreniz artık kullanılamaz durumdadır ve şehrinizde bulunan Açıköğretim Fakültesi Bürosuna giderek yeni şifre talebinde bulunmanız gerekir.

Şifrenizi unuttunuz ne yapacaksınız??

Şifrenizi unuttunuz ve bir türlü hatırlayamıyorsunuz panik yapmayın herşeyin bir kolayı var.Şifre oluştururken şifre hatırlatma işlemi yaptıysanız aşağıdaki linkten yeni şifre alabilirsiniz.



şifre hatırlatma işlemi yapmadıysanız ve şifrenizi unutursanız yapacağınız tek şey kalıyor Açıköğretim fakültesi bürosuna gidiyorsunuz ve yeni şifre talebinde bulunuyorsunuz.





0 yorum:

Yorum Gönder

Acikögretimde Nasil Basarili olunur??

         Merhaba Arkadaşlar Açıköğretim Fakültesine yeni kayıt yaptırmış veya yaptıracak herkesin kafasında eminim ki Okula gitmeden dışarda...

Facebookta Bize Katılın

Popüler Yazılar

Blog Arşivi