12/14/2015

Acikögretim Fakültesinde (AÖF) Ögrenci Olma Sartlari

Açıköğretim Fakültesinde okuyabilmek için ne gerekiyor.Nasıl öğrenci olabilirim?Açıköğretim Fakültesi öğrencisi olmanın gerekleri nelerdir??









Anadolu üniversitesi Açıköğretim Fakültesi bölümlerine kayıt yaptırabilmenin birçok yolu bulunmaktadır.Bu koşullardan size uygun olanı ile başvuru yapıp üniversite hayatına başlayabilirsiniz.Peki bu koşullar nelerdir??


YENİ KAYIT

En az Lise ve dengi okul mezunu adaylar veya mezun olabilecek durumda olan adaylar.(Okulunuzu bitirmiş ve diplomanız elinizdeyse veya başvuru tarihine kadar Liseden diplomanızı alacak durumdaysanız.


DİKEY GEÇİŞ

Meslek Yüksekokulları ve Açıköğretim Fakültesinin Ön Lisans bölümlerinden mezun veya Mezun olabilecek durumda olan adaylar.

YATAY GEÇİŞ

Örgün öğretimde okurken Açıköğretim Fakültesinde öğrenimine devam etmek isteyen adaylar.

İKİNCİ ÜNİVERSİTE

Herhangi bir Yükseköğrenim programından mezun olanlar veya halen bir yükseköğrenim programında okumakta olanlar.

AF KAPSAMINDA KAYIT

Kaydı silinen öğrenciler,ÖSYS ile bir bölüme yerleştiği halde kayıt yaptırmayan öğrenciler,Kurumlar arası protokolden başvurup kayıt yaptırmayanlar üniversite okumaya devam edebilmek için bu kayıt seçeneklerinden faydalanabilirler.









0 yorum:

Yorum Gönder

Acikögretimde Nasil Basarili olunur??

         Merhaba Arkadaşlar Açıköğretim Fakültesine yeni kayıt yaptırmış veya yaptıracak herkesin kafasında eminim ki Okula gitmeden dışarda...

Facebookta Bize Katılın

Popüler Yazılar

Blog Arşivi