12/17/2015

AÖF Ders Transferi ve Ders Muafiyeti islemleri

Açıköğretim Fakültesi ders transferi ve ders Muafiyet islemleri hakkında 










                    DERS TRANSFERİ VE MUAFİYET İŞLEMLERİ

Bir yükseköğretim programından mezun veya bir yükseköğretim programında;

  • Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I – II 
  • Türk Dili I – II 
  • Yabancı Dil I – II 
  • Temel Bilgi Teknolojileri I – II 

ders/derslerini alıp başaran öğrenciler ders transferi ve muafiyet başvurusunda bulunabilirler.


                         Ders Muafiyetinden Kimler Ne Şekilde Faydalanabilir






Ders Muafiyeti için her yıl Anadolunu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi tarafından belirlenen tarihlerde https://www.anadolu.edu.tr/acikogretim/ adresinden TC NO ve şifrelerini girerek Muafiyet başvurusunda bulunabilirler.


Açıköğretim Fakültesi Ders Muafiyet esasları hakkında daha fazla bilgiye AÖF DERS TRANSFERİ VE MUAFİYET ESASLARI Linkinden ulaşabilirsiniz.









0 yorum:

Yorum Gönder

Acikögretimde Nasil Basarili olunur??

         Merhaba Arkadaşlar Açıköğretim Fakültesine yeni kayıt yaptırmış veya yaptıracak herkesin kafasında eminim ki Okula gitmeden dışarda...

Facebookta Bize Katılın

Popüler Yazılar

Blog Arşivi