12/10/2015

Acikögretim Fakültesi Soru Sorun Cevaplayalim Sayfasi

Açıköğretim Fakültesi ile ilgili bütün sorularınızı bu sayfadan sorabilirsiniz.Sorularınızı bu sayfadan sorun birlikte hem cevaplayalım hemde tartışalım.










Soru sormak veya yorum yapmak için sayfa sonundaki Yorum bölümünden Yorumlama biçimi seçeneklerine tıklayıp oradan 
1:) Adı/URL seçeneğine tıklayıp isminizi yazıp devama tıklayın URL kısmını doldurmanıza gerek yoktur.Mesajınızı yazıp yayınla seçeneğine tıklayın.
2:) Anonim seçeneğini seçtikten sonra  mesajınızı yazıp Yayınla Butonuna basınız.Soru sorun birlikte cevaplayalım hiç bir şey aklınıza takılı kalmasın...



Nasıl Mesaj gönderilir resimli Anlatımı











Mesajınızı bu şekilde gönderebilirsiniz.









8 yorum:

  1. Sınav sonuçları ne kadar sürede açıklanıyor bilginiz var mı??

    YanıtlaSil
  2. Sınav sonuçları yaklaşık olarak 20 gün içinde açıklanmaktadır.

    YanıtlaSil
  3. Kamu Yönetimi 2016 bahar dönemi soru ve cevaplarınız yok mümkün ise onlarıda yayınlarmısınız lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa arkadasim ben 2 tane bolum bitirdim aof den.istedim ki insanlara faydam olsun tecrubelerimi paylasayim ve bu siteyi actim.Ama Turk milleti olarak o kadar nankörüz ki bir tesekkuru bile cok gordu herkes.Sorulari alan isini goren cikti gitti.iste bu yuzden 2016 yillarini yayinlamiyorum.4 aylik emegim heba oldu bende pisman oldum...

      Sil
  4. Ben Tıbbi Laboratuvar Teknikleri okuyorum. DGS ile aöf dikey geçiş yapmak istiyorum. Benim aklıma takılan, dikey geçiş sonrası 2+2 mi yoksa 2+4 mü okuyacagız? Yani önlisans mezunu olduktan ve lisans dikey geçişi yaptıktan sonra 5. yarıyıla mı devam edicez?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba samsun arkadasim.Dikey gecis sonrasi 5. Donemden baslayacaksin.Zaten 2 senenin on lisans okarak okudun geriye kalan 2 seneyide tamamlayip lisans mezunu olarak mezun olacaksin.5.donem de bazi eksik ek dersleride alacagin icin ders sayin biraz fazla olacaktir.

      Sil
    2. Teşekkürler admin ne zamandır aklıma takılıyordu.

      Sil
  5. merhaba yazınız çok güzel teşekkürler

    YanıtlaSil

Acikögretimde Nasil Basarili olunur??

         Merhaba Arkadaşlar Açıköğretim Fakültesine yeni kayıt yaptırmış veya yaptıracak herkesin kafasında eminim ki Okula gitmeden dışarda...

Facebookta Bize Katılın

Popüler Yazılar

Blog Arşivi