11/24/2015

AÖF Sorulari indirme ve acma Resimli Anlatim

Merhaba arkadaşlar bu kısımda size yardım olması için soruları nasıl indireceğiz ve indirdikten sonra nasıl soru ve cevaplara ulaşabileceğiz onu anlatacağım.Bir kaç detay bilmemiz gerekiyor onun dışında kolay.






          Yapmamız gereken ilk önce sizin için hangisi lazımsa gerekli linke tıklamak.


Mavi yazıyla link verilmiş bağlantıya tıkladıktan sonra önümüze soruların bulunduğu Yandex klasörü açılacak.Açılan klasörden sağ taraftaki ARŞİV OLARAK İNDİR Butonuna tıklayıp indirmek işlemini başlatıyoruz.İndirme işlemi internetin hızına göre birkaç dakikayı alacaktır.



Dosyaları sizin için açık şekilde paylaştım bilgisayarınıza indirdiğinizde rar dosyasından çıkarmakla uğraşmayacaksınız.
Bilgisayarınıza indirdiğiniz soruları açtığınıza içinde gerekli dosyaları göreceksiniz.2013 - 2014 - 2015 yılı olmak üzere 3 yılın çıkmış soru ve cevapları dosyada bulunmaktadır.
Örnek olarak 2013 yılı soru dosyasını açıyorum ve karşımıza sorular ve cevapların bulunduğu klasör açılıyor.



Yukarıda işaretlediğim pdf dosyalarımız bizim sorularımız ve başlarında kod bulunmakta.Bu kodları alıyoruz bir diğer dosya olan Ders kodları sayfamızı açıyoruz.Açtığımız sayfayı aşağıya çekerek hangi bölümde okuyorsak o bölümü buluyoruz.Bulduğumuz bölüm Mesela Felsefe ben onu örnek verdim.




Bu kısımda her bir dersin yan tarafında bir kod bulunmakta bu kodlar cevaplara ulaşmamız için bize lazım olacak.Mesela Uygarlık tarihi cevaplarını istiyoruz bunun için TAR113U kodunu alıyoruz ve Cevap Anahtarı klasörünü açıyoruz.Açtığımız cevap anahtarı klasöründen aşağıya doğru arayarak almış olduğumuz kodda hangi cevaplar var ise bu cevaplar bize lazım olanlar.






Yeterince açıklayıcı olması amacıyla tek tek yapmamız gerekenleri anlattım umarım işinizi görür.Kolay gelsin size iyi çalışmalar :)





0 yorum:

Yorum Gönder

Acikögretimde Nasil Basarili olunur??

         Merhaba Arkadaşlar Açıköğretim Fakültesine yeni kayıt yaptırmış veya yaptıracak herkesin kafasında eminim ki Okula gitmeden dışarda...

Facebookta Bize Katılın

Popüler Yazılar

Blog Arşivi