12/10/2015

Acikögretim Fakültesinde hangi bölümler bulunmaktadir

Açıköğretim Fakültesinde hangi bölümler bulunmaktadır??









Açıköğretim Fakültesi Bölümleri




Lisans Bölümleri



Felsefe
Halkla ilişkiler ve Reklamcılık
Sağlık Yönetimi
Sosyal Hizmet
Sosyoloji
Tarih
Türk Dili ve Edebiyatı
Yönetim Bilişim Sistemleri
ingilizce Öğretmenliği
Okul Öncesi Öğretmenliği




iktisat Fakültesi


Çalışma Ekonomisi ve Endüstri ilişkileri
iktisat
Kamu Yönetimi
Maliye
Uluslar Arası ilişkiler



işletme Fakültesi


Havacılık Yönetimi
işletme
Konaklama işletmeciliği
Uluslararası Ticaret ve Lojistik Yönetimi


Önlisans Bölümleri


Adalet
Aşçılık
Bankacılık ve Sigortacılık
Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı
Çağrı Merkezi Hizmetleri
Çocuk Gelişimi
Dış Ticaret
Elektrik Enerjisi Üretim iletim ve Dağıtımı
Emlak ve Emlak Yönetimi
Ev idaresi
Fotoğrafçılık ve Kameramanlık
Halkla ilişkiler ve Tanıtım
ilahiyat
insan Kaynakları ve Yönetimi
işletme Yönetimi
Kültürel Miras ve Turizm
Laborant ve Veteriner Sağlık
Lojistik
Marka iletişimi
Medya ve iletişim
Menkul Kıymetler ve Sermaye Piyasası
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları
Özel Güvenlik ve Koruma
Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi
Radyo ve Televizyon Programcılığı
Sağlık Kurumları işletmeciliği
Sosyal Hizmetler
Spor Yönetimi
Tarım
Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik
Turizm ve Otel işletmeciliği
Turizm ve Seyehat işletmeciliği
Yaşlı Bakımı
Yerel Yönetimler
Bilgi Yönetimi
Coğrafi Bilgi Sistemleri
Eczane Hizmetleri
Gıda Kalite Kontrolü ve Analizi
Kimya Teknolojisi
Sosyal Bilimler
Tıbbi Laboratuvar Teknikleri
Tıbbi ve Aromatik Bitkiler










1 yorum:

  1. Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi taban puanları 2020 açıklandı. Resmi veriler ışığında önlisans için hazırladığımız Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi başarı sıralaması 2019 ‘da ayrıca iki yıllık Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi bölümü hakkında bilgi vermeye çalışmaktayız. Bunun yanında kontenjanlara da yer veriliyor. https://yksdestek.com/perakende-satis-ve-magaza-yonetimi-2-yillik-taban-puanlari/

    YanıtlaSil

Acikögretimde Nasil Basarili olunur??

         Merhaba Arkadaşlar Açıköğretim Fakültesine yeni kayıt yaptırmış veya yaptıracak herkesin kafasında eminim ki Okula gitmeden dışarda...

Facebookta Bize Katılın

Popüler Yazılar

Blog Arşivi